התיעוד נחשף: ליצמן וכהן מתעמתים במסדרונות הכנסת

    בתקופה האחרונה החמיאו האישים זה לזה מעל כל במה אפשרית, והובילו מהלכים משותפים למשרדיהם ולסוגיות הנוגעות לציבור החרדי
    ישראל פריי 2 Comment on התיעוד נחשף: ליצמן וכהן מתעמתים במסדרונות הכנסת

    הברית הפוליטית שנרקמה בין השר מאגודה לסגן השר הש"סניק – מתפוצצת בקול רעש גדול • למרות העמדות הפנים וההכחשות הגורפות, המצלמה תיעדה את השניים מתקוטטים בפומבי • צפו ברגע המביך

    בתקופה האחרונה החמיאו האישים זה לזה מעל כל במה אפשרית, והובילו מהלכים משותפים למשרדיהם ולסוגיות הנוגעות לציבור החרדי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כדרכה של פוליטיקה, יחסי הכוחות וכריתת הבריתות משתנים מעת לעת, החבר של היום הוא האויב של מחר, והמוחרם של אתמול הוא ידיד הנפש של מחר. גם בתוך המפלגות החרדיות יודעים היחסים בין החלקים המרכיבים אותה עליות ומורדות, ולא זוכים ליציבות גדולה.

    דוגמה בולטת לכך ניתן למצוא בברית הפוליטית בין שר הבריאות יעקב ליצמן מיהדות התורה לבין סגן שר האוצר יצחק כהן מש"ס. בין השניים נבנה ציר פוליטי משמעותי, שנבנה על חורבות היחסים עם יו"ר ועדת הכספים גפני.

    בתקופה האחרונה החמיאו האישים זה לזה מעל כל במה אפשרית, והובילו מהלכים משותפים למשרדיהם ולסוגיות הנוגעות לציבור החרדי ולקיום ההסכמים הקואליציוניים.

    אלא שמשהו בדרך השתבש. פרשן 'בקהילה' יעקב ריבלין חשף את הקרע בין השניים, ולמרות שהצדדים טורחים להכחיש אותו, סרטון שחשף הפוליטי של גלי צה"ל מכאל שמש מהוה הוכחה בלתי ניתנת לפרשנות.

    בסרטון שצולם במסדרונות הכנסת נצפים כהן וליצמן מתקוטטים, עד כדי גלישה לפסים אישיים, ולהכרזה: "אל תדבר אתי יותר". צפו בקטע:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מינצברג אני גם מתעניין